Menu
Καλάθι

Επιστροφές Προιόντων

Επιστροφή προϊόντων


Στην Ευρωπαική Ένωση έχετε το δικαίωμα - μέσα σε 14 ημέρες - να ακυρώσετε την αγορά που κάνατε μέσω Διαδικτύου. Η περίοδος των 14 ημερών ξεκινά απο την ημερομηνία παραλαβής των προιόντων.


Το MYPOD.GR είναι υποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων ή να αγοράσετε κάτι άλλο με τα χρήματα αυτά.


Τα προϊόντα που επιστρέφονται ως ανεπιθύμητα θα πρέπει να συνοδεύονται απο την αρχική τους συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα σε άψογη κατάσταση, και να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς τους.


Ειδικά για τους ατμοποιητές δεν θα πρέπει να έχει γίνει χρήση υγρών με αυτούς.


Δεν γίνεται επιστροφή υγρών αναπλήρωσης για λόγους υγιεινής.


Τα έξοδα μεταφοράς προς το MYPOD.GR επιβαρύνουν τον τελικό καταναλωτή.

~ ~


Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων – Αντικατάσταση εντός χρόνου εγγύησης


Στην περίπτωση που παρουσιαστεί βλάβη σε κάποιο προϊόν, και εφόσον το προϊόν αυτό καλύπτεται από την εγγύηση, μπορείτε να μας το επιστρέψετε προς επισκευή.


Στην περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής, το προϊόν θα αντικατασταθεί με νέο. Είναι στην διακριτική ευχέρεια του MYPOD.Gr η αλλαγή με ίδιο προϊόν ή μεταγενέστερο αυτού.


Σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης με προϊόν υποδεέστερο αυτού που επιστρέφεται, ούτε η επιστροφή χρημάτων του προς αντικατάσταση προϊόντος.


Ο χρόνος εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν είναι :

  • Pods (εκτός μπαταριών) – 3 μήνες από την ημερομηνία αγοράς
  • Αναλώσιμα Pods – D.O.A. (Dead On Arrival – Χαλασμένο κατά την παραλαβή του)


Σε κάποια προϊόντα ισχύει εκτεταμένη εγγύηση η οποία αναγράφετε σαφώς στην αντίστοιχη σελίδα του προϊόντος ή το προϊόν συνοδεύεται από έντυπο εγγύησης όπου αναγράφεται ο χρόνος αυτής.

Για περισσότερες πληροφορίες για τον χρόνο εγγύησης των προϊόντων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.


Η Εγγύηση (γενική και εκτεταμένη) δεν καλύπτει βλάβες από κακή ή ανάρμοστη χρήση συμπεριλαμβανομένων των :

  • Λάθος ερμηνεία των οδηγιών χρήσης.
  • Ζημιές από ατυχήματα, αστραπές, υγρασία, λειτουργία με μπαταρίες εκτός προδιαγραφών
  • Αλλαγή / τροποποίηση της αρχικής μορφής των συσκευών (συμπεριλαμβάνεται η χάραξη των συσκευών).
  • Σπασμένες συσκευές (Οθόνες συσκευών, κουμπιά συσκευών)
  • Ανοιγμένες ή παραβιασμένες μπαταρίες.
  • Δυσλειτουργίες κουμπιών σωμάτων ηλεκτρονικών τσιγάρων.


Δεν καλύπτονται βλάβες που θα προκληθούν στο εσωτερικό των συσκευών από πτώση. Εάν χρησιμοποιήσετε ανάρμοστες μπαταρίες ή μαγνήτες στις μπαταρίες, αυτόματα παύει να ισχύει η εγγύηση.


Η εγγύηση δεν ισχύει στην περίπτωση που έχει γίνει προσπάθεια επισκευής από τρίτα άτομα εκτός του MYPOD.Gr


Τα έξοδα μεταφοράς προς MYPOD.Gr επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ τα έξοδα αποστολής του επισκευασμένου ή αντικατεστημένου με νέο προϊόντος το MYPOD.GR.

~ ~


Αντικατάσταση ατμοποιητών D.O.A. (Dead On Arrival – Χαλασμένο κατά την παραλαβή του) – Χρόνος εγγύησης αντικατάστασης


Για τους ατμοποιητές λόγω την ιδιαιτερότητας τους παρέχεται εγγύηση αντικατάστασης D.O.A. (Dead On Arrival – Χαλασμένο κατά την παραλαβή) :


Στην περίπτωση που ο ατμοποιητής που αγοράσατε δεν λειτουργεί καθόλου την πρώτη ημέρα αγοράς του (βάση απόδειξης αγοράς ή αποδεικτικό Courier), γίνεται αντικατάσταση με νέο ίδιο ή άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με χρέωση της τυχόν διαφοράς.


Για να γίνει η αντικατάσταση θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί ή τροποποιηθεί ο ατμοποιητής (αλλαγή αντίστασης, αλλαγή φυτιλιού κλπ), και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.


Τα έξοδα μεταφοράς προς το MYPOD.GR επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ τα έξοδα αποστολής του επισκευασμένου ή αντικατεστημένου με νέο προϊόντος το MYPOD.GR

Πριν την επιστροφή του προϊόντος προς εμάς, θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας.

 

Χρησιμοποιούμε Cookies για την καλύτερη περιήγησή σας στο e-shop μας. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα Cookies, πατείστε εδώ